Υπάρχει λοιπόν κάτι στην Επικοινωνιακή στρατηγική που λέγεται Community engagement. Όταν ενθαρρύνεις την κοινότητα να αλληλεπιδράσει και να είναι συνδημιουργός σε μία δράση.
Πριν λίγο καιρό, ανέλαβα ένα νέο (υπέροχο) project. Με κάλεσαν από την εκπαιδευτική αναπτυξιακή εταιρεία Πλοηγός να γίνω υπεύθυνη για τη Χειροτεχνία στην Κρήτη. Ο ακριβής τίτλος του έργου είναι “Ανάδειξη, Διάσωση, Ανάπτυξη, Προώθηση της χειροτεχνικής μικροεπιχειρηματικής δραστηριότητας στην Κρήτη” και υλοποιείται με τη στήριξη της Περιφέρειας Κρήτης.
Αυτό πρακτικά ξέρετε τί σημαίνει; Ότι θα βοηθήσουμε τους ανθρώπους που ασχολούνται με τις λαϊκές τέχνες του τόπου μας να φτάσουν την απασχόλησή τους εκεί που ονειρεύονται. Μέσα από χαρτογράφηση και παρεμβάσεις, θα ενδυναμώσουμε τα χειροτεχνικά επαγγέλματα στα σημεία που παρατηρούνται δυσκολίες και προβλήματα.
Δεν είναι εύκολος δρόμος, αλλά ποιος εύκολος δρόμος οδηγεί στην αλλαγή;
Αυτό που θέλουμε λοιπόν, είναι να έχουμε συνταξιδιώτες τον εντόπιο πληθυσμό. Προς αυτή την κατεύθυνση, ένα πρώτο βήμα είναι να συνδιαμορφώσουμε το λογότυπο της νέας μας ομάδας.
Καλούμε όσους ασχολούνται επαγγελματικά ή ερασιτεχνικά με γραφιστικές και εικαστικές τέχνες να μας στείλουν τις προτάσεις τους. Ο δημιουργικός διαγωνισμός του λογότυπου λήγει την Τρίτη στις 14 Ιουνίου 2022 (έχουμε φροντίσει να υπάρχει σημαντικό χρηματικό έπαθλο).
Είναι ένα πρώτο βήμα για αλληλεπίδραση με την τοπική κοινωνία. Πώς αντιλαμβάνονται τη Χειροτεχνία; Πώς μπορούν να αποτυπώσουν τις αξίες και τα πολιτισμικά νοήματα λαϊκών τεχνών όπως οργανοποιία, κεραμική, υφαντική-κεντητική-πλεκτική, καλαθοπλεκτική κ.α.;
Αν έχετε φίλο/-η που έχει καλλιτεχνικό χέρι, πείτε του για τον διαγωνισμό του λογότυπου.
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε το Δελτίο Τύπου:
Δήλωση στα Media: https://rethnea.gr/dimioyrgikos-diagonismos-logotypoy-to…/