Πόσες φορές στο εργασιακό μας περιβάλλον δεν έχουμε βιώσει παρεξήγηση ή δυσκολία να συνομιλήσουμε με συναδέλφους. Η αλήθεια είναι πως στην επαγγελματική μας καθημερινότητα δίνουμε βαρύτητα στα καθήκοντα που έχει ο καθένας να διεκπεραιώνει. Και κάπως έτσι παραμελούμε την Επικοινωνία μεταξύ εργαζομένων. Δημιουργούνται συγκρούσεις, παρεξηγήσεις, δυσλειτουργίες.
Γι’ αυτό με ενθουσίασε η πρόσκληση από τη Meeting Point Hellas, ένα σημαντικό γραφείο τουρισμού, να τους κάνω εταιρικό σεμινάριο για την Επικοινωνία στο εργασιακό περιβάλλον.
Ένα σεμινάριο εσωτερικής επικοινωνίας πριν την κορύφωση της τουριστικής σεζόν ώστε οι εργαζόμενοι στα διάφορα τμήματα να εξοικειωθούν με μοντέλα και εργαλεία επικοινωνίας για την καλύτερη λειτουργία του ομίλου.
Ήταν πρό(σ)κληση να συμπυκνώσω σε λίγες ώρες βασικά μοντέλα Επικοινωνίας, Τύπους και Τρόπους, συμβουλές και καλές πρακτικές αποτελεσματικής Επικοινωνίας και ενεργητικής ακρόασης. Γλώσσα του σώματος, τέχνη της πειθούς.
Αλλά θαρρώ πως πήγε καλά.
Η Μικαέλα Γιανναδάκη κίνησε τα νήματα και την ευχαριστώ από τη θέση αυτή για το δημιουργικό ξεκίνημα της εβδομάδας.
Πολλές φορές δίνουμε βαρύτητα στην εξωτερική Επικοινωνία μίας επιχείρησης και πώς να χτίσουμε φήμη/πελάτες ενώ θα έπρεπε να ενδυναμώνουμε παράλληλα την Εσωτερική Επικοινωνία. Εκείνη που απευθύνεται στους εργαζόμενους και ενισχύει την εταιρική κουλτούρα.
Ας μην ξεχνάμε πως οι καλές επαγγελματικές σχέσεις στο εσωτερικό μίας επιχείρησης αποτυπώνονται πολλές φορές και στη συνολική της εικόνα προς τα έξω.